Повернення товару

Ви маєте право відмовитися від замовленого товару в будь-який час до його доставки Вам. Для цього Вам необхідно повідомити про таке бажання регіонального представника або звернутися в головний офіс за телефонами:  +380 93 49 300 22 , +380 95 49 300 22 , +380 97 49 300 22

Умови повернення

Продукти харчування можливо повернути (обміняти) тільки у випадку, якщо вони виявились неналежної якості, в тому числі, але не виключно, якщо їх зовнішній вигляд не відповідає необхідному, порушені терміни придатності, а також є органолептичні зауваження (на що необхідний експертний висновок).

За умови ж якщо продовольчий товар є належної якості, то відповідно до Додатку №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994№172 «ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)» він не підлягає поверненню чи обміну.

Згідно Закону України « Про захист прав споживачів» у випадку, якщо після покупки непродовольчого товару в нашому магазині Ви виявите заводський брак, або ж куплений товар не підійде Вашому улюбленцю за розміром, кольором чи іншим подібним параметром, Ви можете повернути чи обміняти його на інший товар протягом 14 днів від дати покупки.

У разі відсутності у наявності  аналогічного товару, Ви маєте право придбати будь-які інші товари з асортименту нашого магазину з відповідним перерахуванням вартості або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або придбати аналогічний товар в момент першої поставки відповідного товару до нас на склад, про що ми зобов'язуємося повідомити Вас в день поставки. (Ст.9 п.2 Закону).

У разі поставки Вам товару неналежної якості чи неправильної комплектації, Ви маєте право вимагати заміни на аналогічний належної якості чи коректної комплектації, при цьому доставка за такої заміни товару чи замовлення здійснюється за наш рахунок.

Перевірка комплектності, кількості та відсутності дефектів в товарі проводиться в момент його передачі Вам безпосередньо під час доставки. Тому просимо Вас під час отримання товару ретельно та уважно перевіряти комплектацію доставленого замовлення, строки придатності та відсутність зовнішніх пошкоджень упаковки. Якщо зауважень немає – Ви підписуєте документ про передачу Вам товару, який буде наданий  регіональним представником чи кур'єром служби доставки. Претензії стосовно зовнішнього вигляду та механічних пошкоджень приймаються тільки в момент доставки.

Ми просимо Вас звернути увагу на те, що обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у користуванні та не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і тому подібне. Повинні бути збережені: повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, маркування виробника, цінники, бирки тощо. Ми цінуємо Вас, наших клієнтів, тому завжди йдемо Вам назустріч при вирішенні спірних чи суперечливих ситуацій.

Поверненню та обміну в нашому магазині не підлягають наступні товари належної якості:

  • ветеринарні препарати
  • вітаміни та добавки
  • засоби для догляду
  • корм, ласощі, снеки

Повернення коштів

Під час повернення коштів розрахунок з Вами проводиться виходячи з вартості товару на час його купівлі за мінусом вартості доставки, якщо така була нарахована у замовленні.

Повернення коштів у разі сплати за товар готівкою можливий в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, протягом періоду до 7 днів.

Якщо оплата за товар здійснювалась Вами у безготівковій формі, то повернення коштів відбувається також у безготівковій формі через установу банку. Саме тому у разі розрахунків за товар банківською платіжною карткою готівкові кошти за повернутий товар Вам не повертаються, а перераховуються на Ваш картковий рахунок в банку.

Scroll