Husse Logo

 

ДОДАТОК HUSSE MOBILE APP

ІНСТРУКЦІЯ ТА УСУНЕННЯ ПРОБЛЕМ

 

  1. Інструкція по встановленню

  2. Інструкція по синхронізації
  3. Усунення проблем

 


 

1. Інструкція по встановленню

  • На даний момент доступна версія додатку лише для Android.

  • Щойно ви встановили додаток, ви можете увійти з тими ж логіном та паролем, які ви використовуєте для входу на http://start.husse.com
    • Погодьтеся із правилами та умовами - вам необхідно із ними погодитись, щоб використовувати додаток.

 

2. Інструкція по синхронізації

  • Під час першого входу додаток виконає початкову синхронізацію та витягне останні 800 замовлень та всіх клієнтів у цих 800 замовленнях з start.husse.com.
    • Після першої синхронізації ви можете користуватися програмою в автономному режимі, без Інтернету, і коли у вас з'явиться доступ до Інтернету, ви можете синхронізувати всі дані.
  • Після початку використання програми, під час реєстрації нового клієнта та / або замовлення синхронізація не буде виконана автоматично. Коли ви маєте підключення до Інтернету, вам слід натиснути на значок синхронізації у верхньому правому куті (який у середині матиме знак оклику, якщо є несинхронізовані дані) і зробити це вручну.
  • Якщо ви видалите або вийдете з програми, усі локально збережені дані та завантажені дані з Magento будуть назавжди видалені. Перед тим, як зробити будь-яку дію, ви повинні виконати синхронізацію всіх офлайн-даних, маючи активне Інтернет з'єднання.

 

3. Усунення проблем

  • Проблеми зі входом в обліковий запис
    • Перевірте підключення до Інтернету - у вас повинен бути доступ до Інтернету, щоб увійти в програму та зробити початкову синхронізацію.

    • Спробуйте увійти із тими ж логіном та паролем на https://start.husse.com –якщо у вас є Інтернет, і ви все ще не можете ввійти, спробуйте увійти на стартовій сторінці. Якщо вам вдасться увійти на стартову сторінку, тоді спробуйте повторно увійти в програму.

    • Якщо ви новий користувач і маєте щойно створений обліковий запис користувача (Франчайзі чи Дистриб'ютор), спочатку потрібно увійти на сторінку https://start.husse.com, щоб активувати свій обліковий запис, а потім ви зможете користуватися додатком.

    • Якщо ви вже є користувачем, виясніть у того, хто створив ваш обліковий запис і надав вам реєстрацію для https://start.husse.com, чи є у вас дозволи на використання програми. Той, хто створює ваш обліковий запис, може вибрати, чи зможете ви користуватися мобільним додатком. Зверніться до того, хто надав вам облікові дані для входу, щоб переконатися, що у вас є доступ до мобільного додатку.
  • Проблеми з синхронізацією
    • Перевірте підключення до Інтернету - для синхронізації з https://start.husse.com вам потрібно підключитися до Інтернету. Це може бути мобільне передавання даних, бездротова або дротова мережа.

    • Перевірте, чи у вашому пристрої достатньо місця та пам'яті. Переконайтеся, що у вашому телефоні є щонайменше 100 МБ вільного місця.
  • Проблеми з оформленням замовлень та клієнтів
    • Додаючи нового клієнта, переконайтеся, що клієнта з тим самим email ще не існує.

    • Якщо ви не можете знайти потрібний продукт, переконайтеся, що продукт включений на https://start.husse.com.

 

 

Якщо ви не можете знайти рішення на даній сторінці, будь ласка, зверніться до ІТ підтримки офісу Husse Україна.

 

 

Імпортер продукції Husse в Україну - ТОВ “ГУД ПЕТ ФУД” - Ідентифікаційний код 41999828 - Адреса: 01001, м. Київ, - вул. Хрещатик, 7/11, офіс 207
VISA   MasterCard   
Scroll